Logotec Group
Domesticating IT

DDM/CRM9000

by Logotec App Studio

Systemy DDM9000 i CRM9000 Logotec-u istnieją na rynku od wielu lat, a od końca lat 90-tych oferowane są w wersji „przeglądarkowej”.

Dzisiaj „krajobraz sprzętowy” w większości firm kompletnie się zmienił: zamiast komputerów osobistych z Windows na biurkach mamy komputery/komputery przenośne z Windows 10 i macOS, a także smartfony i tablety pracujące po systemem operacyjnym Android, iOS czy Windows 10. Oczywistym stało się oczekiwanie, że możliwy powinien być dostęp do wszystkich naszych danych z wszystkich tych urządzeń.

DDM9000 i CRM9000 Logotec-u „od zawsze” były systemami bardzo elastycznymi – jedną z ich zalet było to, że można je było konfigurować w bardzo szerokim zakresie. Niemniej i w tym zakresie zmieniły się wymagania i technologia.

Nowa wersja DDM9000 i CRM9000 by Logotec App Studio wychodzi naprzeciw tym zmianom:​

  • zakres funkcjonalny jest bardzo zbliżony do obecnych wersji, niemniej wprowadzono szereg zmian zdecydowanie poprawiających komfort pracy

  • system działa na wszystkich popularnych urządzeniach i systemach operacyjnych: 

    • komputerach/notebookach pracujących pod Windows 10

    • telefonach Android

    • telefonach iOS (iPhone)

    • tabletach Android

    • tabletach iOS (iPady)

    • komputerach/notebookach firmy Apple (macOS)

Tak więc, począwszy od tej wersji, użytkownicy mają pełny dostęp do swoich danych praktycznie z dowolnych urządzeń.

Rozwiązanie zostało stworzone w 100% za pomocą naszego „generatora aplikacji”

Logotec App Studio (dowiedz się więcej o Logotec App Studio).

W rezultacie:

  • kompletnie zmieniona została technologia – nie jest to już technologia „przeglądarkowa”, lecz aplikacja natywna plus część serwerowa działająca w chmurze (możliwa jest także praca na lokalnych serwerach);

  • działa online i offline (z synchronizacją);

  • łatwość zmian i rozbudowy jeszcze bardziej się poprawiła, w związku z czyn pozycjonujemy teraz ten system nie jako system zarządzania dokumentami/system CRM z możliwością ewentualnej modyfikacji, lecz jako system umożliwiający bardzo łatwe i szybkie stworzenie dowolnego rozwiązania, specyficznego dla naszych klientów z gotową funkcjonalnością systemu CRM i zarządzania dokumentami.