Logotec Group
Domesticating IT

Windows 10

Android OS

iOS

macOS

Wycena

 

Wycena przyszłego rozwiązania zależy od jego zakresu oraz ewentualnych usług związanych z jej wdrożeniem bieżącym nadzorowaniem/administrowaniem.

 

W pierwszym kroku prosimy o przesłanie opisu i wstępnej specyfikacji (w razie problemów chętnie to z Tobą omówimy):

  • zadania, które rozwiązanie miałoby realizować

  • wymagania technologiczne (np. rozwiązanie działające w chmurze, lokalnie czy hybrydowe - częściowo w chmurze, częściowo lokalnie)

  • przewidywana ilość użytkowników

 

Zazwyczaj stosujemy następujące modele cenowe:

  • oprogramowanie jako usługa (comiesięczne opłaty zależne od ilości użytkowników). W tym modelu klient nie ponosi ryzyka inwestycyjnego, płaci tylko za korzystanie z rozwiązania w danym okresie – pomimo tego,  ze rozwiązanie jest Tworzone specjalnie dla niego

  • zakup rozwiązania (klient płaci za wykonanie rozwiązania i związane z tym usługi, nie ma opłat za korzystanie)

  • rozwiązanie mieszane (preferowane) – niewielka opłata początkowa, plus opłata comiesięczna za korzystanie z rozwiązania

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani, zapraszamy do kontaktu.

Kolejne kroki

 

Po obustronnym wstępnym wykazaniu zainteresowania, zazwyczaj proces wygląda następująco (oczywiście jesteśmy w tym względzie bardzo elastyczni):

  • po kilku dniach prezentujemy (zdalnie lub w siedzibie klienta) prototyp aplikacji działający na komputerach, tabletach i smartfonach (Windows 10, Android OS, iOS, macOS)

  • ustalamy wspólnie, jakie zmiany należy wprowadzić do wstępnych założeń i prototypu i dopiero wtedy podpisujemy porozumienie (zakres, terminy, ceny)

  • po zakończeniu prac (zazwyczaj 2-3 tygodnie – oczywiście zależy od zakresu projektu):

    • przedstawiamy wersję końcową

    • po jej zaakceptowaniu instalujemy rozwiązanie w środowisku końcowym – zależnym od decyzji klienta:

      • w naszym środowisku chmurowym (klient płaci wtedy opłaty miesięczne za jej wykorzystanie)

      • w środowisku chmurowym klienta (klient rozlicza się w tym zakresie z dostawcą usługi chmurowej)

      • na lokalnych serwerach klienta

    • następnie aktywujemy użytkowników testowych – ich zadaniem jest praca z rozwiązaniem w celu jego zaakceptowania, bądź wskazania potrzebnych zmian

    • następnie (zazwyczaj dokonywane jest to stopniowo) aktywujemy na życzenie klienta potrzebne ilości użytkowników

  • w wypadku potrzeby dokonywania zmian w zakresie działania rozwiązania po jego uruchomieniu, są dwie możliwości (decyzja po stronie klienta):

    • wykonujemy je na bieżąco i aktualizujemy aplikację zdalnie

    • szkolimy pracownika klienta w zakresie Logotec App Studio, a ten potem sam te zmiany wykonuje